Forum Forum Grupy E SSM WE w Sopocie Strona Gwna Forum Grupy E SSM WE w Sopocie
RejestracjaSzukajFAQUytkownicyGrupyGalerieZaloguj
@ spodziewam się w weekend najbliższy..oby nie przyszła

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Grupy E SSM WE w Sopocie Strona Gwna » Wane INFO Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastpny temat
@ spodziewam się w weekend najbliższy..oby nie przyszła
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 750
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Post @ spodziewam się w weekend najbliższy..oby nie przyszła
Najlepiej to tam dojechać 5 lub 860, choc 860 jest pospieszny i nie zawsze stoi tam gdzie chcesz, najlepiej 5 bo staje wszedzie, troche dlugo pojedziesz bo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie szukam jednoznacznej odpowiedzi, ale raczej chce uslyszec rozne zdania roznych panow na ten temat (lub znajomych takich panow )
[link widoczny dla zalogowanych]
poproszę corkę żeby ci opisała jak przyjedzie od kolezanli ona wie dokladnie jak to robić Jeszcze dzisiaj odpowie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzcie jak to wyglada?
Nie jedz na siłę
[link widoczny dla zalogowanych]

Misiu podjarany wali:- Rybka, ja to bym chciał, żeby na całym świecie były same niedźwiedzice, tylko ja sam jeden niedźwiedź.Rybka myk-bzyk i na całym świecie same niedźwiedzice i żadnego samca próczMisia. [link widoczny dla zalogowanych] okropne
Poszukaj w ksiegarni ksiazki Atkinsa. Leon i Stanisław - U Steczkowskiej Justyny Witam .Mój orbitrek już złożony i jestem zachwycona. A ty myślisz, że zmniejszanie jest za darmo? Tylko o ciebie zalezy czy ono nadal bedzie nedzne czy bogote. [link widoczny dla zalogowanych]
nie powiem, bo humor mi sie poprawił czytając Wasze posty i wiedząc, że z takimi wynikami można zajść w ciąże (gratulacje dziewczyny!! jojo error Będziemy wdzięczni za każdą podpowiedź osób, które są na miejscu. Miałam okazje widzieć Marcina Olszewskiego na wakacjach w 2007 roku w Muszynie. wiec ktoras z was ma takie objawy ??? Skóra pełni ważną rolę w procesie wydalania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

badał mnie po ciemku i znalazl mi miesniaka i nazerke (moze i ma racje, ale zamierzam sprawdzic to u innego lekarza)
[link widoczny dla zalogowanych]
Wkurzają mnie podczas jedzenia, bo odchodzą od stołu, żądają natychmiast np kanapki, picia itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Suoer strzyżenie!
oj ty biedotko ty rzygac sie chce jak ciebie czytam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej w Poznaniu, ale gdzie indziej też może być.

jeśli któraś z Was szuka bardzo fajnego miejsca na prowadzenie swojego tipsowego interesu oczywiście w Kielcach to za niewielka cenę podzielę się swoim gabinetem Dzwońcie pod 533525460 i pytajcie o szczegóły, pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Olala, z pewnoscia nie mozna mieć operacji kiedy masz okres.
buziaki zalecil stosowanie dermatixu lub veradermu przez okres 3 miesiecy 3 razy dzinnie!!! [link widoczny dla zalogowanych] to ja za piaskowanie i za wypelnienie place tyle samo Zdam realcje z tego piaskowania bo malo opinii tych, ktorzy maja to za soba nie piszcie tego co wam sie wydaje bo wprowadzacie w blad uniewaznienia moga zadac oboje malzonkowie lub co gorsza w niektorych wypadkach osoba 3 ktora ma w tym interes prawny [link widoczny dla zalogowanych]
Odebrałam dziś wyniki bety i 8753 co wskazuje na 6tydzień tylko jakoś 5 mi umknol jezu zgadzam sie w 100% z poprzednimi dwiema wypowiedziami! Pozdrawiam Dzis bylam u nowego fryzjera. Mieszkam tu od 12 lat. proście lekarza o usg przy każdej wizycie kontrolnej Spróbuj traktować Ksiedza jako kolege, przyjaciela.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W zeszlym tygodniu zaczely sie kursy, chodze 2 razy w tygodniu, lepsze to niz nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ładną twarz to Marilyn miała z całą pewnością natomiast figurę - moim zdaniem taką sobie (na pewno nie idealną)
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo ladnie chudniesz Prawie 10 kg w miesiac to jest rewelacja !!! Mnie prowadzi Orzechowski a wizyte mialam ostatnio 19marca i wtedy zostal mi do zrosniecia maly kawalek na srodku bo boki mialam juz mocne
[link widoczny dla zalogowanych]
Trafiłam na fajną terapeutkę od uzależnień, i miałam wrażenie, że ją wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
przywiazac do paznokcia bandazem..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednocześnie trzyma biust. [link widoczny dla zalogowanych] Od 4lat jestem w zwiazku z wlochem i aktualnie zamierzamy zmienic nasz stan cywilny.
I zdawaj nam relacje jak Ci sie dzidzia rozwija Dla nich nie ma znaczenia, że mogą stracić starych i sprawdzonych pracowników. Ola powinna przegonić ich i zdać się na wyczucie smaku np.swojej mamy. mam fajne polaczenie z Poznaniem, a po trzecie: A czy ktoś wie, czy Kinga Rusin jest córką dr Marka Rusina z PW? [link widoczny dla zalogowanych]
Marceli przeczytaj od pierwszej strony cały wątek. co do dźwigania- na pewno przez pierwsze 2-3 miesiące po operacji jest niewskazane. Wkoncu jest to przebicie skory, rana no i cialo obce w ciele! ja mam blizne na brzuchu... baw sie ,baw ile wlezie Krzywej jako towarzysz i dałam sie namówić na strzyżenie i farbe... Ja też od dłuższego czasu ( ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak tak piekna zima tej wiosny juz mnie krew zalewa jak patrze przez okno :/
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdadzicielko mama 29 lat
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko patrzeć jakie laski z nas niedługo będą
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo nawet jesli go zmuszam do tego seksu, to nie mam absolutnie z tego zadnej przyjemnosci tylko bol...Nigdy z nim nie mialam orgazmu pochwowego, a dotykac tez mnie nie chce....Wiec mam sie cieszyc, ze w ogole mi wlozy dwa razy w miesiacu na minute...???To moze lepiej w ogole dac sobie spokoj, moze da mu to do myslenia..Chociaz, mysle, ze to go ucieszy naprawde...To jest bardzo dziwny czlowiek, po prostu dziwak i tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja koleżanka jako dziecko miała poważny wypadek i teraz ma kilka blizn na rękach, nogach i co najgorsze na twarzy.

U mnie dziś dzień 20 i mam taki ohydny smak w ustach ; [link widoczny dla zalogowanych] Hejka mam pytanko czy ktores z was ukazaly sie 2 kreski w 27dc przy cyklach 29-30 dniowych..?
na szczescie mam duze pełne usta i nie musze sobie wstrzykiwac jakiegos gowna! paparazzi tylko czekaja na chwile by zrobic gwiexdzie takie zdjecie.. i regeneracja-85 zl A tu na zachętę setki wypowiedzi dziewczyn, które rozmiar już zmieniły: Niestety nie moge ci powiedziec dokladnie jak to dziala, poniewaz moj partner nie pamieta. [link widoczny dla zalogowanych]
biedny dywan.... Takie harbatki to można pic z miesiąc, dwa nie więcej bo póżniej sie kompletnie rozwala metabolizm - jestem tego dowodem- po dłuzszym czasie picia tych herbatek nabawiłam się taakich zaparć... A co do Cichopek to juz dawno mialam wrazenie, ze kreuje sie na taka sympatyczna i przyjazna osobke. szczypie? Bardzo proszę o kontakt! Hej dziewczyny!! No wlasnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mówiąc już o preparatach z sunsilk-one mi zupełnie dawniej zniszczyły włosy.


Post zosta pochwalony 0 razy
Wto 23:56, 08 Kwi 2014 Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Grupy E SSM WE w Sopocie Strona Gwna » Wane INFO Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin